10 سایت دانلود رایگان ویدیو های باکیفیت برای یوتیوب

https://blog.ihmahmoodi.ir/2020/05/03/10-website-to-download-high-quality-footages-and-videos-for-youtube/

10 سایت دانلود رایگان ویدیو های باکیفیت برای یوتیوب
10 سایت دانلود رایگان ویدیو های باکیفیت برای یوتیوب

10 سایت دانلود رایگان ویدیو های باکیفیت برای یوتیوب


در این قسمت از آموزش کسب در آمد از یوتیوب من میخوام به شما 10 سایتی را معرفی کنم که بوسیله آنها می توانید ویدیو کلیپ ها یا به اصطلاح footage های رایگان برای تولید فیلم های یوتیوب و غیر یوتیوبتون دانلود کنید.


این سایت های ویدیوهای با کیفیت حتی با رزولوشن 8k رو نیز ارائه می دهند و به عنوان مثال شما میتوانید از این ویدیو ها در ساخت هدر سایت، ویدیو معرفی فیلم آموزشی یوتیوب و یا در هر جای دیگه ای استفاده کنید.


 




11 سایت مختلف برای دانلود تصاویر با کیفیت و رایگان https://www.youtube.com/watch?v=eBMKj…


عضویت در کانال: Youtube.com/AsteriXarts


 


 


 


 






برای دیدن این ویدیو باید VPN شما روشن باشد. بعد از روشن کردن VPN یا فیلترشکن، بر روی تصویر یا لینک یوتیوب زیر کلیک کنید تا ویدیوی آموزش را ببینید)



آموزش یوتیوبر شدن:‌ 10 سایت دانلود رایگان ویدیو های باکیفیت برای یوتیوب


عضویت در کانال یوتوب من: Youtube





 






آموزش پریمیر: فیلم های یوتیوب را چطور ادیت می‌کنم – قسمت اول



در صورتی که سوالی داشتید در قسمت نظرات بپرسید و حتما جواب خواهم داد.


لطفا در کانال عضو شوید و کلید زنگوله رو هم بزنید تا ازآموزش های آینده صفحه آرایی و طراحی گرافیک با خبر شوید.


https://www.youtube.com/channel/UCWHE…


در ویدیو های بعدی هم به نکات بیشتری در مورد یوتیوب می پردازم. پس لطفا عضو کانال بشید و دکمه زنگ رو هم بزنید تا در صورتی که ویدیوی جدید منتشر کردم خیلی سریع از اون مطلع بشید.


در صورتی که این ویدیو برای شما مفید بود لطفا با دوستانتون در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.


من را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید تا در جریان مطالب مرتبط با این موضوع (آموزشی، اخبار و…) و همچنین مطالب مفید دیگری قرار بگیرید.






حسین محمودی
وبلاگ حسین محمودی «iHMahmoodi» | طراح رابط کاربری UI/UX

#Premiere-پریمیر, #آموزش, #یوتیوبرشدن

Comments